Vuosi 2019

29.11.1919

Aarnen Pilkki järjestettiin edellisvuoden tapaan Pieksämäen Haapakosken Haapajärvellä 17.3. yhteistyössä kyläyhdistyksen ja metsästysseuran kanssa.

Seuran varapuheenjohtaja piti Jämsässä 24.4.  multimedia esityksen ja luennon ”Aarne Haapakoski 115 vuotta” Jämsän Eläkeläisille. Tilaisuudessa oli 80 kuulijaa

Haapakoskipäivää vietettiin 3.8. Haapakosken seurantalolla, järjestelyistä vastasivat Aarne Haapakoski-seura, kyläyhdistys sekä metsästysseura. Ohjelmassa oli esimerkiksi Aarne Haapakosken suunnittelemaan radio-ohjelmaan perustuva esitelmä vanhoista kirkonkuulutuksista, jotka kuulutukset nuori Aarne oli löytänyt kirkon kellotapulista.

Perinteiset pikkujoulut järjestettiin yhteistyössä kyläyhdistyksen kanssa 29.11. Ohjelmassa mm arpajaiset ja yhteislaulua. Toki tarjolla oli joulupuuroa ja kahvia torttujen kera.