Vuosi 2018

02.12.1818

Aarnen Pilkki järjestettiin Pieksämäen Haapakosken Haapajärvellä 18.3. yhteistyössä kyläyhdistyksen ja metsästysseuran kanssa.

Seuramme edustajat Juhani ja Raija Heiskanen osallistuivat Suomen Kirjailijanimikkoseurat ry:n vuosikokoukseen 12.5. Helsingissä.

Kesäkarkeloita vietettiin yhdessä kyläyhdistyksen kanssa Haapakosken seurantalolla. Seura järjesti tilaisuudessa mielenkiintoisen Haapakosken kylään liittyvän esitelmän jonka piti Esko Niemeläinen sekä tietokilpailun vetäjänä Marja Hotti. Lisäksi esiteltiin seuran toimintaa ja Aarne Haapakosken tuotantoa.

Kyläyhdistyksen kanssa yhteistyössä järjestetyssä pikkujoulussa 2.12. seuran joulupukki kertoili jouluisia tarinoita, lisäksi ohjelmassa oli tietokilpailu sekä yleisöä laulattanut trubaduuri.

Aarne Haapakoski-seuralla oli Laitisten Sukuseura ry:n sukujuhlassa Jyväskylän kristillisellä opistolla 14.-15.7. näyttely Outsiderin tuo-tannosta sekä perikunnalta saaduista kirjailijalle kuuluneista esineistä.